Досить часто приходиться чути від власників ноутбуків, що правила здачі техніки у сервісний центр техніка почала працювати гірше, повільніше, має фізичні пошкодження, або ж були замінені комплектуючі. Все дуже просто, існує багато недобросовісних фірм які здійснюють підміну деталей. У ноутбуках заміняють стандартну (заводську) комплектацію: обсяг оперативної пам’яті, заміняють високопродуктивну дискретну відео карту на найменш потужну, зменшують обсяг жорсткого диска, проводять заміну оригінального акамулятора ноутбука на акумулятор в якого було проведене калібрування чи просто на новий акумулятор з гіршими показниками. Ми не хочемо обговорювати певні сервісні центри, чи конкретних майстрів, і не усуваємо таким способом конкурентів, просто бажаємо вберегти Вас від подібних непорозумінь.
Як оминути майстерню шахраїв?
Як показує багаторічний досвід, більшість власників портативних комп’ютерів зовсім не орієнтуються в його характеристиках. Фахівцеві хватає декількох хвилин щоб взнати рівень обізнаності клієнта. А дальше просто схема: заміна оригінальних дорогих деталей на менш потужні дешевші. Часто цей обман «вилазить» через пару років, коли вже чудо майстерні і в природі не існує. Щоб уникнути сервісних шахраїв, ми радимо дотримуватися правил здачі техніки у сервісний центр!:
- Перш ніж віддати ноутбук на обслуговування слід запам’ятати, чи записати, його модель, комплектацію та технічні характеристики. Цю інформацію можна знайти в гарантійному талані, на упакуванні чи інструкції. Переважно там вказана частота процесора, обсяг встановленої оперативної пам’яті і її тип, місткість жорсткого диска, тип графічної карти і її обсяг (у разі, якщо вона дискретна). Але це не найкращий варіант, адже після повернення ноутбука Ви не будете впевнені що наповнення відповідає документам. Тому ми радимо скористатись спеціальними утилітами, наприклад, відмінно зарекомендувала себе програма Everest від компанії Lavalys, яка не лише проаналізує ваш комп’ютер по всіх характеристиках, але ще й дозволить провести тести, і за Вашим бажанням створить детальний звіт про “нутрощі” комп’ютера.
- У сервісному центрі Вам повинні надати акт прийому техніки, у якому зазначені параметри вашого комп’ютера, уважно звірте всі дані. Часто при ремонтних роботах ноутбук отримує ушкодження, тому в акті повинна міститись інформація про технічний стан, наявність подряпин, тощо. На документі обов’язково повинна бути печатка фірми, у іншому випадку цей документ слугує лише розпалювачем.
Надіємось що після прочитаного Ви не відмовитесь віддавати техніку в сервісний центр, і довірите роботу професіоналам. У нашому сервісному центрі при отримані техніки від клієнтів ми при Вас описуємо все що можна описати s/n техніки, s/n батареї ноутбука і т. д.